lisanellyaxelsson.blogg.se

nu kör vi!

lär känna mig!

Publicerad 2014-09-28 19:41:32 i Allmänt,

Vart ser du dig själv om fem år?
- Om fem år är jag 24, förhoppnigsvis har jag varit ute och rest och sett nya delar av världen och bara levt loppan! Jag kanske har barn.. hus och volvo. och gärna en snygg man! 
 
Vem var den sista du träffade?
- Mor min, hon var så snäll att skjutsa hem mig <3
 
Hur lång är du?
- Jag är 169 och en halv. viktigt! 
 
Vilken var den senaste filmen du såg?
- "Drömbilden" med Jennifer Aniston, ganska bra.
 
Är dina föräldrar skilda?
- Yesbox, de flyttade isär när jag var runt 3. Båda har sen länge tillbaka träffat nya partners, big family! 
 
Vilken ögonfärg har du?
- ALLA. Okej, inte riktigt alla.. Men blå,grön,gråa och en brun fläck i ett av ögat!
 
Vad skrämde dig som barn? 
-Vad skrämde mig inte som barn..? Var sjukt rädd för allt när jag var liten, att mamma och pappa skulle försvinna, att jag skulle blir bortrövad, (apropå bortrövad, jag var riktigt rädd för "Inga rövare finns i skogen" och "Bröderna Lejonhjärta" å "Ronja Rövardotter". Astrid Lindgrens mörka sagor var inget för mig, däremot Pippi och Emil, det var grejer de!! Ska tilläggas att jag såg "Pippi på de sju haven" första gången när jag var runt 14-15, piraterna där, huvva...) Jag var rädd för monster under säger och i garderober, för spökerna i källaren, för den mörka skogen, för okända mäniskor. Kan tydligen fortsätta hur länge som helst.. Som tur är så har jag blivit modigare genom åren dock är jag fortfarande rädd för källaren och ronja rövardotter...
 
Vem fick dig att skratta sist?
- Mig själv.. Jag sitter ofta hemma själv och skrattar. Jag skäms men det är sant. (undrar vad grannarna tycker, kanske är det därför ingen av grannarna någonsin har pratat med mig..?!) 
 
Vilken är din favorit glass?
-All glass är min favorit! Bara det är nån typ av glass så är det MUMS
 
Vad dricker du till frukost?
- Ja jag brukar börja dagen med en stor stark och en shot, då e man på gång! (kan inte äta eller dricka något till frukost.. så då är det roligare att försöka skämta till det, tror jag)
 
Kan du några andra språk än svenska?
- Si, soy un caballo!
 
Vad ska du göra nu?
- Nu ska jag ut på min dagliga/kvällsliga(?) gå- och löprunda! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela