lisanellyaxelsson.blogg.se

nu kör vi!

Hemma bäst...

Publicerad 2014-10-04 14:34:56 i Allmänt,

Tanken var att jag skulle vara borta ihelgen när jag fyller år och allt.. Jag kände att jag ville bort och lösa puzzlet jag har i hjärnan. Då tyckte jag att denna helgen var perfekt då det annars blir mycket tjo och tjim. MEN imorse när jag satt och åt min hotellfrukost själv, så kände jag ett stort behov av att få åka hem! Gick in på sj och letade biljetter till i dag. Hittade ett tåg där jag inte skulle behöva byta tåg och tjorva. 
Så nu sitter jag på tåget påväg hem! :) Har fortfarande några timmar kvar innan jag börjar känna igen omgivningen. Och ikväll blir det tårta, och kanske en eller annan drink..! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela